Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení s cieľom uľahčiť Vám používanie naších stránok. Nastavenia cookies môžete kedykoľvek zmeniť v nastavení vášho prehliadača.
OK

RÝCHLY KONTAKT

OZY s.r.o.
Pavla Mudroňa 5
010 01, Žilina
tel: +421 917 757 403
napíšte nám

Najžiadanejšie

Vaša cena € 7,98
skladom
Vaša cena € 0,16
skladom

Referencie

Hodnotenie / Referencie / Skúsenosti zákazníkov OZY s.r.o., pre portál PreDomyaZahrady.sk

30.9.2013, France

Dear OZY s.r.o,
I am glad to inform you that the boiler was delivered this morning. Everything seems
to be OK.
I am very grateful to you for the processing speed of my order and I particularly
appreciate the reliability with which you managed this transaction.
In spite of the distance between our two countries and thanks to Internet the buying
(for me) and the selling (for you) of this boiler was successful!
You can be sure that you have one more satisfied customer in France.
I wish all the best for your business and thank you once again for the good progress
of this purchase!
With my best regards, Frédéric


14.12.2014, Slovensko

Dobrý deň,
včera som dostala jedličku a v stojane je naozaj nádherná.
Chcem sa Vám poďakovať za skvelú komunikáciu so zákazníkom a službu, t.j. prípravu kmeňa stromčeka na vsadenie do stojana. Som milo prekvapená, že konečne sa obchodník už aj na Slovensku stará o to, čo všade na svete je samozrejmosťou, aby bol zákazník maximálne spokojný.
Vašu stránku aj služby určite posuniem všetkým svojim známym a budem Vás odporúčať, ako skvelého dodávateľa.
Na jar 2015 si u Vás budem chcieť objednať poschodový kvetináč na bylinky v zelenej farbe, zaujala ma aj skladacia lopatka na sneh do auta ....a pod. Škoda, že neponúkate aj výsevný substrát na bylinky, substráty na pestovanie balkónových jahôd, zeleniny (paradajky, paprika), nejakú drenáž do kvetináčov a žlté lapače čiernych mušiek.

Želám Vám príjemné prežitie vianočných sviatkov v kruhu rodiny, veľa zdravia, šťastia a veľa, veľa, veľa spokojných zákazníkov v roku 2015!
Spokojná zákazníčka Bambulka.


Recenzie z portálu HEUREKA.sk

Pridané: 08.01.2017

Luba

  •  dodacia lehota
  •  prehľadnosť obchodu
  •  kvalita komunikácie

Podla webstranky mi mal byt tovar (na sklade) doruceny do 2 dni..po registracii mojej objednavky preslo 10 dni a nic..ziadny telefonat, ziadny e-mail

Proti:

ziadna odozva

Vyjadrenie nášho obchodu

Dobry den p. Lucia,
velmi ma mrzi vzniknuta situacia, ale vzhaladom k tomu, ze sme cerpali od 23.12.2016 do 8.1.2017 celo firemnu dovolenku nemal Vam kto reagovat na vasu objednavku.
Tato skutocnost bola na eshope oznamena uz od cca 18.12.2016 do konca dovolenky. Vsetky obejdnavky budu vybavovane v standardnom rezime od dnes, t.j. od 9.1.2017.
Dakujem za pochopenie.
S pozdravom, OZY s.r.o.
 

Pridané: 04.01.2017

sulo007

  •  dodacia lehota
  •  prehľadnosť obchodu
  •  kvalita komunikácie

Nakup bez starosti!

 

 

Pridané: 31.12.2016

Overený zákazník

  •  dodacia lehota
  •  prehľadnosť obchodu
  •  kvalita komunikácie

 

Pre:

Širokú škálu produktov v rôznych kategóriách kcality

 

Pridané: 30.12.2016

Ela

  •  dodacia lehota
  •  prehľadnosť obchodu
  •  kvalita komunikácie

Výborná komunikácia, rýchle dodanie, odporúčam obchod.

 

 

Pridané: 29.12.2016

Janka

  •  dodacia lehota
  •  prehľadnosť obchodu
  •  kvalita komunikácie

odporúčam najmä pre rýchlosť doručenia a dodržanie podmienok, ktoré sú uvedené na webovej stránke

Pre:

prehľadná ponuka
široký sortiment
obchod ponúkal tovar, ktorý som potrebovala

Proti:

zatiaľ neviem

 

Pridané: 25.12.2016

Dana

  •  dodacia lehota
  •  prehľadnosť obchodu
  •  kvalita komunikácie

 

Pre:

Rychlost

 

Pridané: 23.12.2016

Overený zákazník

  •  dodacia lehota
  •  prehľadnosť obchodu
  •  kvalita komunikácie

určite odporúčam

Pre:

kvalita tovaru, rýchle dodanie, super komunikácia

 

Pridané: 21.12.2016

oli

  •  dodacia lehota
  •  prehľadnosť obchodu
  •  kvalita komunikácie

kmen bol dost krivi , bolo naozaj narocne to vyrovnat, necakal som , ze Ackova kvalita bude taka, v buducnosti radsej vyuzijem ineho predajcu, lepsie je asi vidiet stromcek nazivo pred kupou

 

Vyjadrenie nášho obchodu

Dobrý večer p. Oli, veľmi sa ospravedlňujeme za vzniknutú situáciu, ale v objednávke ste nepožadovali ofrézovanie kmeňu, ktoré je v cene a odporúčame ho pre stojany menších priemerov a zároveň tým vyrovnáme prípadné nerovnosti kmeňu.
Ešte raz sa ospravedlňujeme a prajeme pekné sviatky, OZY.
 

Pridané: 20.12.2016

Overený zákazník

  •  dodacia lehota
  •  prehľadnosť obchodu
  •  kvalita komunikácie

 

Pre:

moznost vidiet stromcek na foto,takze vidim co dostanem

 

Pridané: 16.12.2016

Lenka

  •  dodacia lehota
  •  prehľadnosť obchodu
  •  kvalita komunikácie

 

Pre:

Nakupujem z domu

Proti:

nemá

 

 

ZmEzNDRhZ